وکیل انحصار وراثت از ابتدا تا انتها [بدون حضور شما]

  1. خانه
  2. وکیل انحصار وراثت از ابتدا تا انتها [بدون حضور شما]
وکیل انحصار وراثت

وکیل انحصار وراثت می تواند شما را در انجام روند پرونده های مربوط به انحصار وراثت همراهی کند. در صورتی که از یک وکیل با سابقه کمک بگیرید، نیازی به صرف زمان زیاد برای هر مرحله از پرونده خود نخواهید داشت. این وکلا معمولاً آشنایی کاملی با صفر تا صد انجام مراحل کار دارند. اگرچه همه افراد برای پیشبرد پرونده های خود به وکیل انحصار وراثت نیازی ندارند، اما در اغلب موارد وجود فردی که بتواند با تخصص و تجربه خود همراه شما در تمامی مراحل انحصار وراثت باشد، کمک بسیاری بر روی موفقیت آمیز بودن نتایج خواهد داشت. وکلای شما در ارث تکس می توانند به سرعت اقدامات مربوط به ثبت نام در سامانه، جمع آوری مدارک و یا پیدا کردن شعب و سازمان های مربوطه را فراهم کنند. برای ارتباط با بهترین وکیل انحصار وراثت می توانید از خدمات موسسه ارث تکس بهره‌مند شوید. ارث تکس به عنوان مرکز تخصصی مالیات بر ارث متشکل از وکلا، مشاورین و متخصصین حوزه حقوقی با تجربه و حرفه ای است که برای پیشبرد پرونده های حقوقی در کنار شما خواهند بود.

ارتباط مستقیم با وکیل انحصار وراثت و دریافت مشاوره رایگان

برای ارتباط با بهترین وکیل انحصار وراثت می توانید از خدمات موسسه ارث تکس بهره‌مند شوید. ارث تکس به عنوان مرکز تخصصی مالیات بر ارث متشکل از وکلا، مشاورین و متخصصین حوزه حقوقی با تجربه و حرفه ای است که برای پیشبرد پرونده های حقوقی در کنار شما خواهند بود.

وکیل انحصار وراثت کیست؟ و چه کمکی میکند؟

وکیل انحصار وراثت به فردی گفته می شود که به متقضایان کمک می کند تا گواهی انحصار وراثت را دریافت کند. این گواهی که با عنوان تصدیق انحصار وراثت نیز شناخته می شود، یک سند رسمی است. در این سند تاریخ دقیق مرگ فرد متوفی قید شده و نام همه ورثه وی مشخص می شود. وراث متوفی تنها با در دست داشتن این سند است که می توانند از حقوقی که متوفی برای آن‌ها به جای گذاشته است، بهره‌مند شوند. سند انحصار وراثت در تمامی ارکان حکومتی به رسمیت شناخته می شود. در برخی موارد این احتمال وجود دارد که بین وراث متوفی اختلافاتی در مورد تقسیم اموال وجود داشته باشد. در این شرایط، وجود فرد سومی که به تمامی قوانین مدنی و مراحل تقسیم ارث آشنایی داشته باشد الزامی است. اینجاست که کمک گرفتن از وکیل انحصار وراثت حائز اهمیت می شود. در صورت دریافت راهنمایی از یک وکیل انحصار وراثت می توانید از تنش ها و مشکلات خانوادگی جلوگیری کرده و مراحل تقسیم مال متوفی را در آرامش انجام دهید.

بهترین وکیل انحصار وراثت چه ویژگی هایی دارد؟

قطعاً همه افراد علاقه‌مند به همکاری با بهترین وکیل انحصار وراثت هستند. اما یک وکیل انحصار وراثت خوب دارای چه ویژگی هایی است؟ در اولین گام این وکیل باید تسلط کاملی بر روی قوانین مالیاتی به ویژه مالیات بر ارث داشته باشد. معمولاً توصیه می شود برای انحصار وراثت از وکلایی کمک بگیرید که به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت می کنند. برای این کار می توانید به مجموعه ارث تکس و وکلای ما اعتماد کنید. موسسه ارث تکس، سابقه فعالیت تخصصی در زمینه قوانین مربوط تقسیم ارث، مالیات بر ارث و … داشته و به همراه خدمات به روز، شما را در این مسیر همراهی خواهد کرد. باید توجه داشته باشید که قوانین مربوط به اخذ گواهی انحصار وراثت از سال ۱۳۹۵ دچار تغییرات بسیاری شده است. از همین رو، امکان تسلط و آشنایی با آن‌ها تنها نیاز به نیروی متخصص خواهد داشت.

بهترین وکیل انحصار وراثت

هزینه وکیل برای انحصار وراثت چقدر است؟

عوامل مختلفی بر روی هزینه وکیل انحصار وراثت تأثیر گذار هستند. از جمله این عوامل می توان به شرایط پرونده انحصار وراثت و همچنین تعرفه قانونی آن اشاره کرد. معمولاً پرونده هایی که با مشکلات و درگیری های حقوقی کمتری مواجه هستند، هزینه های کمتری خواهند داشت. از جمله مواردی که تأثیر بسیاری بر روی هزینه وکیل دارد و می توان به موارد زیر اشاره کرد :

پس از بررسی این عوامل، وکیل انحصار وراثت میزان حق الوکاله را به شمار ارائه خواهد داد. شما می توانید برای کسب اطلاعات دقیق در مورد دستمزد وکیل انحصار وراثت از طریق شماره ۰۹۱۲۱۸۹۳۸۰۸ با مشاورین مجموعه ارث تکس در تماس باشد.

  • تعداد ورثه
  • اموال متوفی
  • مسائل و مشکلات پروند

چگونه وکیل انحصار وراثت در تهران پیدا کنیم؟

شهر تهران مقصدی عالی برای پیدا کردن بهترین وکیل انحصار وراثت است. معمولاً وکلای پایه یک دادگستری، شما را در انجام مراحل انحصار وراثت در تهران همراهی خواهند کرد. برای آن که بتوانید با یک وکیل انحصار وراثت همکاری داشته باشید، ابتدا باید به فرد مورد نظر خود وکالت دهید. وکلای متخصص امور انحصار وراثت این امکان را دارند تا گواهی مربوط به انحصار وراثت محدود را در ۲۰ روز و گواهی انحصار وراثت نامحدود را در ۵۰ روز کاری به دست آورد. این درحالیست که اگر یک فرد بدون دانش کامل اقدام به این امر نماید، ممکن است حدود   ۳ الی ۹ ماه برای پیشبرد هر مرحله معطل شود. برای پیدا کردن وکیل انحصار وراثت باید تحقیقات مناسبی انجام دهید. پس از یافتن وکیل مورد نظر خود می توانید حدود اختیارات او را مشخص نمایید و با توجه به ترجیحات و نیازهای خود از او مشاوره دریافت کنید.

آیا برای گرفتن انحصار وراثت حتماً باید وکیل داشت؟

در یک پاسخ کوتاه، در صورتی که اطلاعات کامل در مورد پرونده های مالیاتی و تقسیم ارث را در دست داشته باشید، برای دریافت انحصار وراثت نیازی به وکیل نخواهید داشت. اما در هر صورت وجود یک وکیل می تواند باعث تسریع در روند پرونده و افزایش موفق آن شود. دریافت مشاوره و راهنمایی از وکلای انحصار وراثت برای افرادی که امکان پیگیری و صدور گواهی انحصار وراثت ندارند، بسیار سودمند بوده و می تواند از بروز خطا در مراحل مختلف پرونده جلوگیری کند.

وکیل برای انحصار وراثت محدود و نامحدود

وکیل انحصار وراثت می تواند به شما در پرونده های انحصار وراثت محدود یا نامحدود کمک کند. قبل از هر چیز، باید بدانید که بر اساس میزان اموال متوفی، هر دو نوع گواهی انحصار وراثت محدود و نا محدود را می توانید به صورت شخصی و یا به کمک وکیل انحصار وراثت به دست آورید. انحصار وراثت محدود موقعی باید دریافت شود که تمامی دارایی های فرد متوفی کمتر از ۳۰ میلیون ریال ارزش داشته باشند. در مقابل، زمانی که اموال فرد فوت شده بیشتر از ۳۰ میلیون ریال ارزش داشته باشند، باید اقدام به دریافت گواهی انحصار وراثت نامحدود نمایید. امروزه کمتر کسی را می توانید پیدا کنید که ارزش اموال آن‌ها از ۳۰ میلیون کمتر باشد. از همین رو، در اغلب موارد باید اقدام به دریافت گواهی انحصار وراثت نامحدود نمایید. دریافت این گواهی معمولاً به زمان بیشتری نیاز دارد زیرا ورثه متوفی ابتدا باید یک آگهی در روزنامه های کثیرالانتشار منتشر نمایند. این آگهی باید یک ماه باقی بماند تا اطمینان حاصل شود ذینفع دیگری وجود ندارد. سپس، در صورت نبود ورثه ای دیگر، امکان انحصار وراثت اموال متوفی وجود خواهد داشت.

وکیل برای انحصار وراثت ایرانیان خارج از کشور

انتخاب یک وکیل انحصار وراثت با تجربه می تواند به شما در خارج از کشور نیز کمک کند. به عبارتی، در صورتی که ورثه فرد متوفی خارج از ایران باشند، می تواند برای دریافت مشاوره و راهنمایی با بهترین وکلای ایران ارتباط برقرار کرده و به کمک آن‌ها در سامانه ثنا ثبت نام کنند. در این شرایط ثبت نام در سامانه به صورت الکترونیکی توسط وکیل انحصار وراثت انجام می شود. وکلای با تجربه پرونده شما را در ایران پیگیری کرده و شما را در جریان تمامی مراحل قرار می دهند. به طور کلی، فرقی نمی کند که در ایران و یا خارج از ایران به دنبال وکلای با تجربه در حوزه مالیات و تقسیم ارث هستید. متخصصین ارث تکس همواره همراه شما خواهند بود تا تمامی مراحل پرونده های حقوقی خود را با موفقیت و یا صرف کمترین زمان به پایان برسانید.

۳.۷/۵ - (۳ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست